Escola d'estiu

L’alumnat de l’Escola d’Estiu de La Llosa visita l’ajuntament

Els xiquets i xiquetes usuaris de l’Escola d’Estiu han visitat l’ajuntament acompanyats de l’alcalde, Ximo Llopis, qui els han explicat què és un ajuntament, com funciona, que des d’allí es decideixen totes les millores que es fan al poble i com es gestionen els recursos per a mantenir els serveis actuals o, per exemple, fer les festes durant l’any.